<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d11554625\x26blogName\x3dmy+blog+(%3D\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://jellyjellypanda.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jellyjellypanda.blogspot.com/\x26vt\x3d-2541808693819854886', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=1444812588368233976&blogName=VICTORIA.+%3AD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLUE&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Flovevikki.blogspot.com%2F&searchRoot=http%3A%2F%2Flovevikki.blogspot.com%2Fsearch" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" height="30px" width="100%" id="navbar-iframe"></iframe> <div id="space-for-ie"></div><iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=1444812588368233976&blogName=VICTORIA.+%3AD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLUE&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Flovevikki.blogspot.com%2F&searchRoot=http%3A%2F%2Flovevikki.blogspot.com%2Fsearch" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" height="30px" width="100%" id="navbar-iframe"></iframe> <div id="space-for-ie"></div><iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=38414733&blogName=VICTORIA.+%28%3A&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=SILVER&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fvictoriakoh.blogspot.com%2F&searchRoot=http%3A%2F%2Fvictoriakoh.blogspot.com%2Fsearch" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" height="30px" width="100%" id="navbar-iframe"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Saturday, August 15, 2009 @ 12:40 AM
switched to


www.mandeee.tumblr.com !

Wednesday, August 12, 2009 @ 11:25 PM
i seriously hate blogger.
to the max.
i wanna switch already.
hmmm.

i cant post photos at all.
and my blogger's all screwed up.
haiyah.


anyway, sentosa with fivesome is fun.
training ytd too.
run then train then gym.
omg man.

okay i dont have the mood to blog already

Saturday, August 08, 2009 @ 6:09 PM
summative test today was alright. at least managed to finish. right aft test we chiong to reservoir. and we seriously run. cos we dont want to miss out on training.
felt damn shiok but the guy's timing infront of me is way off. oh well..
rowing!!
sentosa tomorrow with fivesome. wlao sure spam photos one. hahahahaha. after training went tm, bought a new pencil box. so cuteeeeeee. pandas all around. awww.
oh yah, we had a mass sleeping session lol! i kept sleeping in sports complex lor. not those lie on table one. is really lie on the floor as if its my own house. hahahahha. sports complex is like my second home i think. i go there EVERYDAY. got training no training also go..

Friday, August 07, 2009 @ 8:45 PM
finally got to gymed on wed (: shiok. and finally finished my harper's island. hahahah
thurs training was xiao pei. omg, so tiring to the max.
first do 5 pull ups, then 10 push ups then do the thruster. at first was 5kg then reduced to 2.5 . wlao srsly felt like dying.

comm skills test tml . sian. i wanna go for training.

i really wanna go for standard chartered marathon!!!

Sunday, August 02, 2009 @ 11:18 AM
wlao idk why i cant post photos in blogger
okay nevermind.

had fun with the fivesome aft training on thurs crapping outside cheers. hahaha wanted to go get cup noodles (as usual) but cheers was close. we begged the auntie to open but she dont want. hahahaha. we still say things like " we can pay you exact price" and " we can pay you more " hahah then we start to do stupid things.
jia le start to paste her face at the door . its damn stupid srsly. then we started taking photos.
and theres the rolling bombers rangers. HAHAHA post the photo up asap.

ytd training not bad. 45 mins of rowing. it gets okay halfway. quite fun cos theres people talking :) ahahaha. then we did check strokes and everything. then we did 2 sets of 300 m. hopefully our timing will be better !
after training went to eat with the seniors at subway. then sat there talk talk talk then foursome headed to airport to study. then ferlicia xiao pei and savina came along eventually. went to starbucks to study. finally im done with my ref list.. and studied one chapt of controlling. POM sucks =( so many things to remember lor.

i got grounded today cos i kept going out everyday from morning till night. :( i wanna go out with the fivesome and i wanna see the rest. wlao.............

Wednesday, July 29, 2009 @ 6:58 PM













OKAY HAHAHHAH I SPAMMED JUNYI'S WEBCAM the other day. hahhahahaha .
i love to learn about wine in F&B classes :) its really so interesting. now im excited to wait for CDS so i can take french . i love to learn about the diff types of wine ! the grapes, the producers, quality level everything. i think we all enjoy wine classes. currently at sports comp now doing my wine label thing. ate alot today and i think im screwed for IHT . even tho some things that i browsed thrgh in the morning came out.. hahahah . trainings are now cut down to 3 days a weekk. im kinda sad as the cut down is rowing. i wanna row ! i dislike "judy" alot for yesterday. i hate situps. argh.
swam 10 laps on monday. omg i take 1 hr to swim 10 laps HAHAHAH i slowly swim and i swim like a snail. i think right, my grandma swim faster than me. SERIOUSLY.
okay, i wanna go back to my chardonnay, pinot noir already. heheh.

okay, my goals for this season :
1) increase timing for run
2) swim faster
3) pull up by nov
4) solid arms
5) win something for SAVA sprint and Regatta
6) row well in race

Tuesday, July 28, 2009 @ 3:26 PM



we all bought the same kuku watch for 13 dollars at bencoolen. hahahah, theres still lots more photos which i haven upload cos i haven had the time to :( mainly the db photos lah..
aaah.
oh well presentation was a litle screwed but whats over is over :) now just gotta study for IHT test which is TOMORROW. and i haven studied for it yet. gg manda.
need to study before going for training already. yesterday 10 laps was.. torture. hahahaha
during RHT lecture me and si hui went out, walk cheers one round, go biz park walk one round, then bought teh tarik from the vending machine and look at the ice cream machine trying to suck the ice cream out without any success for 4 times . HAHA then we went back to lecture and sat down for 5 mins, then lecture end. then went to swim. thats when i die. wlao the pool looks like its endless yknow. gasping for air. hahahah and i swim damn slow . like some snail. zzz.
still have another 10 more laps to go .
i think we are gonna run today . sian.

Me


Photobucket
Manda
PRCS 4/5
Temasek Poly HTM
TPDB!
7th Nov 1992

My favourite pastime is to lie on the bed with my pillow and stare at the ceiling!

manda_addiction@hotmail


Checklist
Black Bomber Jacket
Retail therapy with RRE :)
Good GPA for Sem 1
Row well for SAVA & Regatta
Get my Baby(TP-25W) back


Tagboard.


Click and go!

Credit
Designer.
Basecode
Background Image: Photobucket.com :)